"Det Blå Danmark" - prisbelønnet brandingvideo

Tilbage

Opgave: Citizen Dane blev bedt om at producere en længere film, der kunne promovere Danmark som søfartsnation over hele verden. Vi skulle fortælle om Danmarks styrker inden for alt fra shipping og maritim industri til offshore-industrien.

Produktion: Vi foreslog en film, der kunne opdeles i en række mindre film, så den blev så fleksibel og brugbar som muligt. Derefter skrev vi manuskripter og gik igang med at filme over hele verden.

Kundetilfredshed: Paula Larrain, Danmark Rederiforening: ”Filmen har været guld værd for os både i forhold til markedsføring og branding generelt, men så sandelig også i forhold til vores rekrutteringsindsats. Derfor er det også fuldt fortjent, at den bliver ved med at få priser”.

Awards: Bl.a. tildelt førsteprisen – Gold Camera - ved den prestigefyldte ”U.S. International Film & Video Festival” i Los Angeles.

Benyttes i StoryTeller Tool.

Relaterede produktioner

ISS - The Power Of ... ISS - The power of the human touch

ISS

Prisvindende "company movie".

På Togt Med Kongeskibet På Togt Med Kongeskibet

DR + udenlandske tv-stationer

Enestående dokumentarfilm om hverdagen ombord på Kongeskibet.

Screenshot - Connecting The World b GN Jubilæumsfilm

GN

Film om 150 års historie for Store Nordiske Telegraf-Selskab (GN).